Use our interactive contact form to find the answer to your question or to come in contact with us!
Revino la link-ul https://www.motleydenim.ro/return/ unde ai înregistrat returul. Introdu numărul comenzii și adresa de e-mail și fă clic pe "Pasul următor". Vei vedea, apoi, un mesaj pe ecran care îți va spune că un retur este deja înregistrat pentru această comandă. În acest mesaj se află și linkul către locul unde poți imprima o etichetă de returnare.
Expediem comenzi în toată Europa dintr-un depozit central din Estonia și toate retururile sunt trimise înapoi la același depozit central înainte de a fi procesate. Transportul retururilor este mai lent decât livrarea comenzilor, deoarece în majoritatea țărilor retururile sunt colectate la nivel local și apoi trimise înapoi la depozitul nostru central o dată pe săptămână. În condițiile de returnare www.motleydenim.ro/termeni-de-returnare-i-schimb/ poți vedea timpul de transport estimat pentru retururi pentru țara ta specifică. Poți urmări singur returul folosind codul de urmărire pe care l-ai primit de la transportatorul angajat pentru transportul returului. În cazul în care codul de urmărire arată că returul tău nu ne-a fost livrat, înseamnă că este încă în curs de a fi adus înapoi la noi. În cazul în care codul de urmărire arată că returul tău ne-a fost livrat, te rugăm să ne acorzi câteva zile pentru a-l procesa înainte de a ne contacta. De asemenea, în unele cazuri, codul de urmărire arată că returul a fost livrat atunci când a ajuns la terminalul de colectare local, dar în realitate acesta este încă în curs de transport către depozitul nostru central.
Te rugăm să citești condițiile noastre de returnare www.motleydenim.ro/termeni-de-returnare-i-schimb/ pentru toate informațiile referitoare la retururi și să îți înregistrezi returul aici www.motleydenim.ro/return/, unde vei putea, de asemenea, să tipărești o etichetă de expediere pentru retur. NOTĂ! Nu trimite returul la nicio adresă găsită pe site-ul nostru sau pe internet. Retururile nu trebuie trimise în alt mod decât cu etichete de expediere pentru retur tipărite prin intermediul site-ului nostru web, conform standardelor. Dacă nu urmezi pașii, pachetul tău nu va ajunge la noi și nu vom putea să te ajutăm cu returul și nici nu vom putea să te rambursăm.
Te rugăm să verifici condițiile noastre de returnare www.motleydenim.ro/termeni-de-returnare-i-schimb/ și nota de retur atașată la livrare, unde sunt disponibile toate informațiile de care ai nevoie pentru returnare și schimb.
Pentru a putea accesa înregistrarea returului trebuie să introduci numărul comenzii și adresa de e-mail scrise exact așa cum au fost scrise în momentul comenzii. Cel mai des întâlnit motiv pentru care cineva nu poate accesa înregistrarea returului este acela că adresa de e-mail a fost scrisă greșit atunci când a fost plasată comanda. Al doilea motiv, cel mai frecvent, este faptul că numărul de comandă nu a fost introdus corect. Numărul de comandă este format din două litere (codul local al țării tale) și apoi o serie de cifre, fără spațiu sau alte caractere care să separe literele și cifrele. Te rugăm să încerci din nou și să te asiguri că ai introdus corect numărul de comandă și adresa de e-mail și să ne contactezi dacă ai nevoie de asistență suplimentară.
Poți trimite retururile numai prin imprimarea de către tine a unei etichete de expediere pentru retur, conform prevederilor oferite în formularul nostru de înregistrare a returului. Nu putem să trimitem o etichetă de returnare prin poștă. NOTĂ! Nu trimite returul la nicio adresă găsită pe site-ul nostru sau pe internet. Retururile nu trebuie trimise în alt mod decât cu etichete de expediere pentru retur tipărite prin intermediul site-ului nostru web, conform standardelor. Dacă nu urmezi pașii, pachetul tău nu va ajunge la noi și nu vom putea să te ajutăm cu returul și nici nu vom putea să te rambursăm.
Nu includem etichete de returnare cu comenzile trimise de noi, deoarece nu este rezonabil să tipărim o etichetă de returnare pentru fiecare comandă, având în vedere că doar câteva dintre ele vor fi folosite, iar marea majoritate vor fi aruncate. Considerăm că este mai prietenos pentru mediul înconjurător ca etichetele de retur să fie tipărite doar pentru comenzile care vor fi returnate.
Diferitele metode de plată au timpi diferiți de procesare a rambursării. Majoritatea metodelor de plată pe care le oferim procesează rambursările de două ori pe săptămână, inclusiv timpul de tranzacție între bănci, prin urmare, este normal să primești banii pentru rambursare în contul tău bancar la 3-5 zile bancare după ce ai primit e-mailul de confirmare că ți-am procesat returul.
NOTĂ! O rambursare efectuată pe un card VISA sau MASTERCARD poate apărea uneori ca o deducere din plata inițială la data plății și nu ca un depozit la o dată ulterioară, atunci când returnarea este procesată.
Dacă nu ai primit e-mailul de confirmare că am procesat returnarea, te rugăm să consulți secțiunea de întrebări despre returnări.
Înainte de a ne contacta cu privire la o rambursare dispărută, te rugăm să te asiguri că te uiți după rambursare în același cont bancar pe care l-ai folosit atunci când ai făcut plata.
Once we have received, processed and approved your return, we will credit the returned products on the invoice. If you return your entire order, the entire invoice will be credited and any return shipping will be charged on the same invoice. After that, you will receive an updated invoice emailed to you directly from Klarna. If you paid the invoice to Klarna before we registered your return, you must contact Klarna to get a refund from Klarna.
Te rugăm să consulți condițiile noastre de returnare pentru taxele de expediere pentru retur.
Toate comenzile care se întorc la noi, indiferent de motiv, vor fi tratate ca retururi în conformitate cu condițiile noastre de returnare www.motleydenim.ro/termeni-de-returnare-i-schimb/. Nu putem retrimite exact același colet care ne este trimis înapoi. Vei fi rambursat și vei fi taxat pentru expedierea de returnare în conformitate cu termenii noștri de returnare. Dacă dorești articolele pe care le-ai comandat, te rugăm să faci o nouă comandă. Prețurile actuale ale produselor se aplică noii comenzi în conformitate cu condițiile noastre de cumpărare www.motleydenim.ro/termeni-de-cumprare-i-livrare/. Trimitem un cod de urmărire prin e-mail pentru toate comenzile care părăsesc depozitul nostru, cu acest cod de urmărire poți vedea când comanda ta este disponibilă pentru ridicare, în cazul în care notificarea de sosire nu ajunge la tine.
Toate comenzile care se întorc la noi, indiferent de motiv, vor fi tratate ca retururi în conformitate cu condițiile noastre de returnare www.motleydenim.ro/termeni-de-returnare-i-schimb/. Nu putem retrimite exact același colet care ne este trimis înapoi. Vei fi rambursat și vei fi taxat pentru expedierea de returnare în conformitate cu termenii noștri de returnare. Dacă dorești articolele pe care le-ai comandat, te rugăm să faci o nouă comandă. Prețurile actuale ale produselor se aplică noii comenzi în conformitate cu condițiile noastre de cumpărare www.motleydenim.ro/termeni-de-cumprare-i-livrare/. Trimitem un cod de urmărire prin e-mail pentru toate comenzile care părăsesc depozitul nostru, cu acest cod de urmărire poți vedea când comanda ta este disponibilă pentru ridicare, în cazul în care notificarea de sosire nu ajunge la tine
Verifică dacă s-a scurs termenul de livrare conform termenelor noastre de livrare. Te rugăm să reții că numărul de zile din termenul de livrare sunt zile lucrătoare și nu zile calendaristice (deci sâmbăta, duminica și sărbătorile legale nu sunt incluse în termenul de livrare), că livrarea poate avea loc seara târziu în ultima zi a termenului de livrare și că ziua în care primești un e-mail de confirmare din partea noastră este ziua 0 în termenul de livrare. Timpul de livrare este calculat din momentul în care am trimis comanda, adică din momentul în care primești un e-mail că ți-am trimis comanda, nu din momentul în care ai plasat comanda.
În e-mailul de confirmare al comenzii expediate pe care l-ai primit de la noi există un cod de urmărire cu ajutorul căruia poți urmări comanda ta. Poți folosi acest cod de urmărire pentru a verifica dacă coletul este în drum spre tine sau dacă a ajuns deja la punctul de livrare, iar notificarea de sosire a comenzii tale la punctul de livrare nu a fost primită din anumite motive.
În cazul în care, în conformitate cu termenele și condițiile noastre, termenul de livrare nu s-a scurs în totalitate, te rugăm să aștepți mai întâi să se termine și apoi să verifici locația comenzii tale cu ajutorul codului de urmărire pe care l-ai primit prin e-mail înainte de a ne contacta. În cazul în care codul de urmărire indică faptul că a ta comandă este disponibilă pentru colectare, ești binevenit să o ridici. În cazul în care codul de urmărire indică faptul că respectiva comandă este pe drum și că livrarea va avea loc puțin mai târziu decât termenul de livrare promis, ne pare foarte rău că există în mod evident o întârziere undeva în fluxul de livrare. Cu toate acestea, nu putem face nimic pentru a accelera livrarea unei comenzi, așa că nu putem decât să te rugăm să mai aștepți câteva zile.
În cazul în care s-a scurs întregul termen de livrare și nu există niciun fel de urmărire a comenzii sau în cazul în care comanda este „pe drum” de o perioadă de timp nejustificat de lungă, te rugăm să ne contactezi, doar în aceste situații s-a întâmplat ceva ieșit din comun și este momentul să contactezi firma de transport.
Ziua în care împachetăm și trimitem comanda ta (ziua în care primești un e-mail că am făcut acest lucru) este ziua 0 în calculul termenului de livrare conform standardului internațional, iar prima zi lucrătoare care urmează acestei zile este prima zi posibilă de livrare. Comenzile efectuate după-amiaza, seara și în weekend vor avea ca zi de expediere următoarea zi lucrătoare = ziua 0 în calculul termenului de livrare.
Exemplu:
Comandă efectuată de client luni la ora 16.00 (după ora noastră limită de expediere în aceeași zi) = ziua -1.
Comanda este ambalată și expediată marți = ziua 0
Prima zi posibilă de livrare miercuri = ziua 1
Conform acestui calcul, ai posibilitatea de a determina ziua de livrare pe baza termenului de livrare din condițiile noastre de livrare.
Nu, din păcate, nu putem anula sau face modificări în comandă după ce aceasta este finalizată și plătită prin check-out-ul nostru. Toate comenzile merg direct, fără întârziere, pentru ambalare la depozitul nostru. Dacă dorești să îți retragi achiziția, te rugăm să vezi condițiile noastre de returnare cum să ne trimiți articolele înapoi.
Nu, din păcate, nu putem anula sau face modificări în comandă după ce aceasta este finalizată și plătită prin check-out-ul nostru. Toate comenzile merg direct, fără întârziere, pentru ambalare la depozitul nostru. Dacă dorești să îți retragi achiziția, te rugăm să vezi condițiile noastre de returnare cum să ne trimiți articolele înapoi.
Nu, nu putem schimba adresa de livrare pentru comanda ta din două motive. 1. Din cauza riscului de abuz, trebuie să respectăm termenele de plată ale partenerilor noștri și să livrăm comanda la adresa furnizată. 2. Toate comenzile sunt trimise la depozitul nostru pentru procesare imediată. Așadar, la finalizarea comenzii, introdu adresa la care dorești să îți fie livrată comanda.
Nu, din păcate, nu putem combina două comenzi diferite care au fost finalizate și plătite. Toate comenzile sunt procesate individual în modul în care sunt finalizate prin intermediul portalului de plată și sunt trimise fără întârziere la depozitul nostru pentru procesare.
Cel mai probabil, am primit comanda și aceasta va fi trimisă de noi. Cel mai des întâlnit motiv pentru care clienții nu văd e-mailul de confirmare este acela că se uită în căsuța de e-mail a unei adrese de e-mail greșite. Știm acest lucru pentru că vedem că adresa de e-mail este diferită pe comandă față de adresa de e-mail pe care clientul o folosește pentru a ne contacta. Al doilea motiv cel mai frecvent pentru care clienții nu văd e-mailul de confirmare este pentru că acesta a fost trimis în dosarul de spam sau a fost clasificat ca „promoție”, iar e-mailul trimis de noi, dar nu a ajuns în căsuța de primire. Al treilea motiv este că clientul a făcut o greșeală de scriere și a introdus o adresă de e-mail incorectă.
Te rugăm să verifici cele de mai sus și să ne contactezi după ce ai verificat toate adresele tale de e-mail posibile în căsuțele de primire, în dosarele de spam și în filele de promovare.
Într-adevăr anunțăm TRANSPORTUL GRATUIT în partea de sus și de jos a magazinului nostru online. Cu toate acestea, nu există suficient spațiu acolo pentru a indica toate condițiile pentru TRANSPORT GRATUIT, motiv pentru care îl marcăm cu o steluță (*) care se referă la condițiile noastre de livrare, unde sunt indicate toate condițiile pentru TRANSPORT GRATUIT.
Ne pare foarte rău pentru această greșeală, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de mai jos și te vom ajuta cât mai repede posibil.
Te rugăm să citești condițiile noastre pentru reclamații și să ne contactezi după ce ai citit condițiile de reclamație prin intermediul formularului care se deschide atunci când faci clic pe link-ul de mai jos.
Fă mai multe fotografii clare ale articolului de îmbrăcăminte și ale părții de îmbrăcăminte care este defectă. Trimite-ne imaginile prin intermediul unui serviciu de partajare a fișierelor, cum ar fi https://wetransfer.com/ (în mod normal, clienții de e-mail nu pot gestiona dimensiunile mari ale fișierelor cu mai multe imagini de înaltă rezoluție și, din acest motiv, este mai bine să folosești un serviciu de partajare a fișierelor de unde putem descărca imaginile).
Informează-ne cu privire la numărul de comandă de unde a fost achiziționată piesa de îmbrăcăminte defectă și spune-ne care este piesa de îmbrăcăminte care este defectă, deoarece nu este întotdeauna posibil să ne dăm seama doar din imagini care este piesa de îmbrăcăminte defectă din comandă.
Termenul de livrare poate fi găsit în secțiunea "condiții de livrare". Motley Denim nu va putea influența termenul de livrare prin scurtarea sau prelungirea acestuia. Toate livrările sunt ambalate și expediate așa cum este descris în termenii de livrare.
Termenul de livrare poate fi găsit în secțiunea "condiții de livrare". Motley Denim nu va putea influența termenul de livrare prin scurtarea sau prelungirea acestuia. Toate livrările sunt ambalate și expediate așa cum este descris în termenii de livrare.
Nu, nu avem magazine fizice și nici recepție pentru clienți la depozitul nostru. Acceptăm doar comenzi făcute prin intermediul acestui magazin online.
Nu, nu acceptăm comenzi prin e-mail de la orice fel de companie, stat, municipalitate sau organizație. Acceptăm doar comenzi făcute prin intermediul acestui magazin online, iar cumpărătorul trebuie să plaseze singur comanda.
Nu, oferim doar metodele de plată disponibile la casieria noastră. Nu putem oferi niciunui client alte metode de plată decât cele disponibile la punctul nostru de plată.
Din păcate, plățile cu cardul pe internet sunt oarecum complicate. Există multe verificări automate de securitate care se fac în timpul unei plăți cu cardul și pe care tu, în calitate de client, nu le vezi, adică ceea ce se întâmplă între momentul în care apeși butonul de cumpărare și momentul în care ajungi la pagina de mulțumiri a magazinului online.
Cele mai frecvente motive pentru care banca nu îți permite să efectuezi o plată cu cardul sunt următoarele:
- Nu ai suficiente fonduri în cont pentru achiziția pe care încerci să o faci sau depășești limita de credit.
- Nu ai activat serviciul de plăți online cu cardul.
- Ai o limită zilnică pentru achiziții și retrageri care ar fi depășită de achiziția pe care încerci să o faci.
- Nu ești înscris în programul MasterCard Secure Code sau Verified by VISA, pe care trebuie să îl aibă toate cardurile care doresc să efectueze cumpărături la noi.
- Ai efectuat multe plăți online cu cardul într-o perioadă scurtă de timp, banca ta consideră că acesta este un comportament de cumpărare nefiresc, sau crede că ți s-a furat cardul.
- Geo-poziția nu corespunde cu cea a cardului, de exemplu, banca poate recunoaște că ești într-o altă țară decât țara emitentă a cardului.
Cel mai neobișnuit motiv pentru care o achiziție nu poate fi finalizată în magazinul nostru este faptul că noi sau partenerul nostru care oferă servicii de plată cu cardul avem o defecțiune în sistemele noastre. Sistemele noastre sunt monitorizate pentru a detecta orice eroare și sunt testate de multe ori în fiecare zi în cel mai bun mod posibil, și anume de către toți clienții noștri care își finalizează cu succes cumpărăturile.
Te sfătuim să încerci o altă metodă de plată, dacă aceasta este disponibilă în țara ta, sau să încerci din nou ceva mai târziu sau a doua zi și, cel mai probabil, va avea succes, cu condiția ca blocajele de mai sus să nu persiste.
Nu, prețurile produselor noastre sunt vizibile în magazinul online și toate ofertele și promoțiile pe care le avem în prezent sunt publice pe site-ul nostru. Nu oferim reduceri la alte produse în afară de cele aflate în promoție în prezent și nu oferim reduceri pentru comenzi mari pentru alte produse în afară de cele care au un preț mai mic/pc dacă se comandă mai multe unități.
Haina și mărimile acesteia sunt măsurile indicate în ghidul de mărimi.
Există o singură modalitate de a cumpăra mărimea potrivită și anume să consulți ghidul de mărimi/graficul de măsurători al produsului, să urmezi instrucțiunile de măsurare a hainelor pe care le ai acasă și să le compari cu cele din graficul de măsurători al produsului. Este dificil pentru serviciul clienți Motley Denim să stabilească prin e-mail ce mărime ar trebui să cumperi.
Haina și mărimile acesteia sunt măsurile indicate în ghidul de mărimi.
Există o singură modalitate de a cumpăra mărimea potrivită și anume să consulți ghidul de mărimi/graficul de măsurători al produsului, să urmezi instrucțiunile de măsurare a hainelor pe care le ai acasă și să le compari cu cele din graficul de măsurători al produsului. Este dificil pentru serviciul clienți Motley Denim să stabilească prin e-mail ce mărime ar trebui să cumperi.
Haina și mărimile acesteia sunt măsurile indicate în ghidul de mărimi.
Există o singură modalitate de a cumpăra mărimea potrivită și anume să consulți ghidul de mărimi/graficul de măsurători al produsului, să urmezi instrucțiunile de măsurare a hainelor pe care le ai acasă și să le compari cu cele din graficul de măsurători al produsului. Este dificil pentru serviciul clienți Motley Denim să stabilească prin e-mail ce mărime ar trebui să cumperi.
Haina și mărimile acesteia sunt măsurile indicate în ghidul de mărimi.
Există o singură modalitate de a cumpăra mărimea potrivită și anume să consulți ghidul de mărimi/graficul de măsurători al produsului, să urmezi instrucțiunile de măsurare a hainelor pe care le ai acasă și să le compari cu cele din graficul de măsurători al produsului. Este dificil pentru serviciul clienți Motley Denim să stabilească prin e-mail ce mărime ar trebui să cumperi.
Produsele de tipul „Tot timpul anului” (acest lucru este menționat în informațiile despre produs) sunt reaprovizionate în mod regulat în majoritatea mărimilor. Nu avem informații prealabile despre momentul în care o anumită mărime va fi din nou în stoc și nu putem rezerva o mărime care nu mai este în stoc în prezent. În cazul produselor „Pe tot timpul anului”, poți să te înregistrezi cu o adresă de e-mail pentru a fi anunțat când mărimea respectivă este din nou în stoc. Mărimile din tipul de produs „Produs de sezon” nu sunt reintroduse în stoc.
Oferim cinci surse diferite de informații pentru articolele de îmbrăcăminte pe care le vindem:
1. Imagini ale produsului, unde poți vedea aspectul vizual al articolului de îmbrăcăminte.
2. Specificațiile produsului unde poți găsi rapid informații precum brandul, materialul și culoarea.
3. Descrierea produsului unde poți găsi un text mai lung care descrie articolul de îmbrăcăminte. Aceasta nu este disponibilă pentru toate produsele pe care le vindem, dar este disponibilă în special pentru articolele de îmbrăcăminte pentru care sunt necesare mai multe informații pentru a putea lua o decizie de cumpărare.
4. Ghidul de mărimi unde poți găsi mai multe măsuri diferite pentru toate mărimile disponibile.
5. Selector de mărimi unde poți găsi ce mărimi sunt disponibile pentru cumpărare pentru acest articol de îmbrăcăminte specific.
Majoritatea clienților găsesc toate informațiile de care au nevoie în sursele menționate mai sus. Astfel, te rugăm să verifici dacă găsești acolo și informațiile pe care le cauți. În cazul în care ai o întrebare specifică cu privire la un produs, pe care nu o găsești în sursele de informații despre produse menționate mai sus, te rugăm să ne contactezi făcând clic pe link-ul de mai jos.
Aceasta este întotdeauna o întrebare delicată și nu există un răspuns general care să se aplice la TOATE hainele pe care le vindem. Unii producători își rezervă o mică contracție pe eticheta de îngrijire, alții nu. Ceea ce putem spune este că 1. TOATE hainele pe care le vindem au fost pre-spălate la un moment dat în procesul de fabricație și 2. nu am avut niciodată plângeri cu privire la contracția hainelor.
Cea mai rapidă modalitate pentru a obține un răspuns la întrebarea dvs. constă în a selecta subiectul corect și întrebarea corectă în aceste meniuri. De cele mai multe ori, veți găsi răspunsul imediat, fără a fi nevoie să așteptați un răspuns din partea echipei noastre de servicii clienți. Dacă răspunsul întrebării dvs. nu se regăsește în secțiunea de subiecte și întrebări, cel mai indicat este să selectați întrebarea cea mai apropiată de întrebarea dvs. și să ne contactați prin intermediul formularului de la întrebarea respectivă. Ulterior, vom fi capabili să răspundem mult mai repede, deoarece întrebarea este clasată în sistemul nostru de servicii pentru clienți.
Vă rugăm să luați în considerare că nu oferim suport pentru clienți prin telefon.