Clientul are dreptul de a depune o reclamație privind produsul până la doi (2) ani de la primirea acestuia. Aceasta înseamnă că Motley Denim în doi (2) ani după ce clientul a primit un produs trebuie să se ocupe de o reclamație. Aceasta nu înseamnă însă că Motley Denim trebuie să repare sau să înlocuiască produsul defect. Dreptul de a depune o reclamație nu este același lucru cu garanția.

Depunerea unei plângeri începe întotdeauna cu demonstrația clientului către Motley Denim că produsul este defect la momentul reclamației.

Clientul poate depune o reclamație privind un produs doar prin contactarea Motley Denim prin e-mail și trimiterea de fotografii ale produsului defect. În cazul în care defectul nu poate fi documentat pe o fotografie, clientul trebuie să descrie clar în text defecțiunea. Produsele defecte care sunt returnate la Motley Denim fără ca firma să fie, în prealabil, contactată prin e-mail vor fi tratate ca retururi în conformitate cu politica noastră actuală de retur.

Dacă ceea ce susține clientul că este un defect este de fapt o caracteristică a produsului, Motley Denim nu trebuie să se ocupe de reclamația produsului. În acest caz, clientul poate alege să păstreze produsul sau să îl returneze în conformitate cu politica actuală de returnare.

Produse defecte la livrare:

Pentru produsele care sunt defecte la livrare și în cazul în care dreptul de a renunța la achiziție este încă valid (consultă condițiile noastre de returnare a unei comenzi: www.motleydenim.ro/termeni-de-returnare-i-schimb/), clientul poate decide dacă dorește:

- Să returneze produsul pentru o rambursare integrală, în conformitate cu condițiile noastre de returnare.

- Să schimbe produsul cu un alt articol din același produs sau cu un produs similar.

- Să fie reparat produsul, dacă acest lucru poate fi făcut la un cost rezonabil pentru Motley Denim.

Reclamații privind produsul în termen de 6 luni de la livrare.

Pentru reclamațiile privind produsele în termen de 6 luni de la livrare, Motley Denim trebuie să dovedească dacă produsul este defect din cauza unei utilizări normale sau anormale, a unei manipulări sau spălări incorecte a produsului sau dacă a devenit defect în orice alt mod după livrare, iar defectul nu a existat în momentul livrării produsului. În cazul în care Motley Denim nu poate dovedi acest lucru, Motley Denim ar trebui:

- în primul rând, să repare produsul într-un termen rezonabil, dacă acest lucru poate fi făcut la un cost convenabil pentru Motley Denim.

- în al doilea rând, să schimbe produsul defect cu un alt articol din același produs sau cu un produs similar.

- în al treilea rând, dacă clientul dorește să păstreze produsul defect, să ofere o compensație rezonabilă.

- în al patrulea rând, să restituie întreaga sumă după ce clientul a returnat produsul defect.

Reclamații privind produsele mai târziu de 6 luni de la livrare.

În cazul reclamațiilor privind produsele după mai mult de 6 luni de la livrare, clientul trebuie să dovedească firmei Motley Denim că defectul exista deja la primirea produsului. În cazul în care clientul poate dovedi acest lucru, Motley Denim se angajează să trateze reclamația așa cum s-a explicat mai sus. De asemenea, în cazul în care clientul nu poate dovedi că defectul exista la momentul livrării, Motley Denim nu este obligată să repare, să înlocuiască, să compenseze sau să ramburseze produsul.

 

EU Online Dispute Resolution

Produsul a fost adăugat în coșul tău

Mergi la casăContinuă cumpărăturile
Produse